Reklama dla blogerów
Miliony osób na całym świecie regularnie śledzi na różnych platformach vlogi podróżnicze. Zapierające dech w piersiach widoki dają fantastyczne emocje dla osób przed telefonami, laptopami i telewizorami. Aby jednak podróżnicy mogli wyruszyć w kolejną wyprawę, potrzebują finansowego wsparcia sponsorów, dzięki czemu pozyskają fundusze na dalsze eskapady.
Podstawowe wyposażenie
Oprócz zakupu biletów lotniczych i organizacji noclegów, osoba wybierająca się w podróż musi zatroszczyć się o przygotowanie pod katem sprzętowym. Nie wystarczy zabranie telefonu komórkowego z wysokiem jakości aparatem. Aby uchwycić wszystkie niesamowite momenty, potrzeba czegoś więcej. Kamera GoPro, gimbal oraz wiele innych akcesoriów będzie potrzebnych do nagrywania widoków oraz wspomnień w jakości, o której nawet byśmy nie pomyśleli. Warto również wspomnieć o niewidocznej pracy. Każdy bloger ma za zadanie nie tylko nakręcić wszystkie najważniejsze krajobrazy, ale również zmontować je w efektowny sposób. Dlatego właśnie w wymaganym sprzęcie każdego podróżnika wrzucającego filmy do internetu musi pojawić się laptop z programami do obróbki video.
W jaki sposób się wypromować?
Potencjalnego sponsora z całą pewnością najbardziej interesuje kwestia wyświetlania logo jego firmy. W jakich miejscach możemy je pokazać? Do jak dużej liczby potencjalnych odbiorców ono dotrze? Jak może kształtować się współczynnik konwersji? Na te pytania warto się przygotować, jeżeli poszukujemy odpowiedniego finansowania. Istnieje kilka możliwości wyświetlania materiałów promocyjnych, które można podzielić na tradycyjne i nowoczesne. Pierwszy model zakłada reklamę w świecie rzeczywistym - banery, slogany, ekrany w centrach handlowych. Nie można jednak nie zauważyć zmiany w funkcjonowaniu społeczeństwa i przeniesieniu się do internetu. Dlatego trzeba pomyśleć również o mediach społecznościowych i platformach video.
Własna platforma
Jeżeli posiadamy już odpowiednio dużą grupę obserwujących nas osób, możemy postawić na niezależność. Profile w mediach społecznościowych mają to do siebie, że cały czas jesteśmy podlegli pod inny podmiot. Dlatego właśnie warto rozważyć tworzenie stron. Poznań, Wrocław, Warszawa - w dzisiejszych czasach nie trzeba nawet spotykać się twarzą w twarz z zespołem programistów, żeby można było nawiązać udaną współpracę. Na takiej stronie można wrzucać ekskluzywne materiały z wypraw, których nie zobaczymy ani w mediach społecznościowych, ani na żadnych innych platformach.