Jak stworzyć firmowy komunikat wizualny?

Jak stworzyć firmowy komunikat wizualny?

Film lub wizualizacja reklamowa to niezwykle istotny element strategii marketingowej. To krótkie, ale treściwe przedstawienie twoich usług i produktów szybko może stać się wizytówką całej firmy i przyciągnąć do niej wielu nowych klientów. Jak stworzyć dobrą wizualizację dla branży technicznej?

Materiały

Gromadzenie materiałów to pierwszy i najważniejszy etap tworzenia projektu wizualnego. Zdjęcia oraz filmy powinny w sposób interesujący przedstawiać działalność firmy, jej topowe produkty oraz usługi. Ważne, aby materiały były w jak najlepszej jakości, skorzystaj zatem z profesjonalnego sprzętu. Jeżeli zależy ci na naprawdę spektakularnym efekcie, pomoże ci w tym specjalny dron do nagrywania lub kamera gopro. Postaraj się uchwycić takie momenty, które bez wątpienia zainteresują odbiorców i wzbudzą w nich ciekawość. Pamiętaj także o pierwiastku ludzkim: zaprezentuj pracowników, klientów lub samego siebie!

Projekt

Po zebraniu odpowiedniej ilości materiałów i zrobieniu selekcji, można przejść do tworzenia wizualizacji. Montaż filmu powinien rozpocząć się od określenia czasu trwania materiału, jego najważniejszych elementów i stylu, w jakim ma zostać utrzymany. Jeżeli decydujesz się na tego typu projekty graficzne, logo twojej firmy powinno być wyeksponowane przez cały czas trwania filmu, a w ostatnich sekundach powiększone i połączone z chwytliwym komunikatem reklamowym. Jeśli masz problem z koncepcją wizualizacji, poproś o wsparcie profesjonalistów, którzy z pewnością spełnią twoje wymagania i stworzą imponującą produkcję.

Prezentacja

Ostatnim etapem działań związanych z firmową wizualizacją jest już jej emisja. Gdy film będzie gotowy, trzeba się dokładnie zastanowić, do kogo ma trafić. Głównym kanałem emisji materiału będzie oczywiście Internet: platforma YouTube, Facebook, Instagram oraz inne media społecznościowe. Jeśli jednak zależy ci na dotarciu do osób, które niekoniecznie korzystają z Internetu, warto pomyśleć o bardziej tradycyjnych możliwościach, jak np. lokalna telewizja czy ekrany w centrach handlowych. Najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście połączenie tych dwóch opcji i uzyskanie jak najszerszego zasięgu emisji reklamy.

Firmowy film reklamowy to w obecnych czasach element wręcz obowiązkowy, niezależnie od specyfiki działalności i branży. Odbiorcy zwracają większą uwagę na filmy i animacje, co już kilka lat temu zostało udowodnione naukowo. Jeżeli jeszcze nie posiadasz własnej wizualizacji, koniecznie rozważ tę możliwość i podejmij odpowiednie kroki.